Viziune şi analiză de produs

duminică, 15 noiembrie 2015, orele 13:00 - 17:00
Orhideelor, nr 8, Ploiesti

Analiza de produs ia în calcul toate feţele acestuia şi probează dacă produsul este bine dimensionat, la preţul corect, arată bine, funcţionează cum ar trebui şi este sigur de utilizat.

Paşii necesari

Vezi care este succesiunea paşilor pentru a ajunge la o analiză de produs sinceră.

Întrebările esenţiale

Momentele cheie şi întrebările necesare pentru a dezvălui cele mai importante aspecte care privesc produsul.

Răspunsurile edificatoare

Soluţiile pentru depăşirea piedicilor ce apar în analiza unui produs.

  • Prezentare generală

    Vom prezenta etapele analizei de produs, precum și exemple de produse pentru fiecare etapă.

  • Examinarea etapelor analizei de produs

    În această parte vom lua fiecare etapă de analiză și vom discuta aspectele importante.

  • Studiu de caz: Analiză de produs

    Participanții vor fi împărțiți în 4 echipe a câte 4 și vor trage la sorți un buget. În functie de buget, vor alege un produs pe care îl vor analiza.

  • Prezentare Produs Minim Viabil (MVP)

    În această etapă, fiecare echipă va prezenta produsul minim viabil în vederea obținerii unei suplimentări a bugetului.

  • Analiza produsului final

    În funcție de suplimentarea bugetului, fiecare echipă trebuie să finalizeze analiza de produs.

  • Prezentare analiză finală

    De această dată, fiecare echipă va prezenta analiza produsului în forma  finală.

  • Evaluare și premiere

    În final, se va decide clasamentul echipelor în funcție de indicatorii economici din analiza fiecărui produs.

     

Premiile vor fi oferite de către logo_republik-01 copy și avira-logo

Rezerva-ti locul

Costul unui bilet este 0,00 RON

Bookings are closed for this event.

5
locuri disponibile
Loading Map....